- Nye veje til dansk for flersprogede børn – i overgangen fra dagtilbud til skole
- Sprogstimulering af flersprogede børn (mere info kommer snart)
- Tværsproglighed i læreruddannelsen
- Forsøgs- og udviklingsprogram med sprogprøver i børnehaveklassen
- Børns tilegnelse af pluralis
- Børns tilegnelse af komposita
- Børns tilegnelse af derivativer
- Dansksprogede børns fonologitilegnelse, fonologiske vanskeligheder og diagnosticering af udtalevanskeligheder
- Fra lyd til ord
- Jo yngre, jo bedre?
- LanPercept (2013-2017)
Forsknings- og udviklingsprojekter
![](https://www.sdu.dk/-/media/images/om_sdu/centre/c_cll/topbanner_870/institut-for-sprog-og-kommunikation_1180x430.jpg?h=430&iar=0&w=1180&hash=E8BF4E9908298F47E053588BCA41C5B5)
Sprog og Lærings medlemmer
Læs mere om de enkelte medlemmer af Sprog og Læring