Opnå viden om og færdigheder i at analysere de sociale og kulturelle principper og logikker, der sætter skub i globaliseringsprocesser. Samtidig vil du lære at anvende principper for brand management i et kulturelt perspektiv og at anvende etnografiske markedsanalysemetoder til at forstå forskellige forbrugerkulturer.
Undervisning
Undervisningen på uddannelsen foregår både som forelæsninger og som undervisning i mindre grupper. Mange studerende danner studiegrupper, som holder under den toårige uddannelse, mens andre foretrækker at indgå i grupper af mere foreløbig karakter. Uddannelsen afsluttes med, at du udarbejder dit speciale.
Flere af underviserne er internationale og har forskellig akademisk baggrund og erfaring. Det bidrager til spændende perspektiver, engagerende og varierende undervisningsmetoder, heriblandt e-læring og casestudier.
Mange karrieremuligheder
Global Marketing and Consumer Culture er adgangsbillet til spændende stillinger, uanset om du satser på en karriere som selvstændig eller som leder i en offentlig eller privat virksomhed.
Fagsammensætningen giver dig et solidt teoretisk fundament og værktøjer, du kan bruge i dit første job. Uddannelsen kvalificerer dig til jobs i både ind- og udland, for eksempel som NGO-leder eller projektleder.
Læs mere om uddannelsen på den engelske udgave af siden.