Disputatsforsvar

Disputatsforsvar cand.med. Evy Paulsens - 11. oktober 2024

Akademisk Råd, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Syddansk Universitet har til forsvar for den medicinske doktorgrad antaget cand.med. Evy Paulsens afhandling med titlen: ”Compositae dermatitis in Denmark: aspects of diagnosis, prevalence, clinical features, and allergen exposure”

Dato:

Fredag, den 11. oktober 2014 kl. 14.00

Sted:

Dialogen, Nyt SUND
Campusvej 55
5230 Odense M

Opponenter:

• Dr. Olivier Aerts, Dermatology, University Hospital Antwerp and Uni-versity of Antwerp, Belgium og
  • Professor, dr.med. Lone Skov, Dermatovenerology, Department of Clinical Medicine, Copenhagen University

er udpeget som henholdsvis 1. og 2. officielle opponent.

Rekvirér afhandlingen:

Et eksemplar af afhandlingen kan rekvireres ved henvendelse til forfatteren - E-mail: Evy.Paulsen@rsyd.dk

Redaktionen afsluttet: 11.09.2024