Research Week 2024

Posterkonkurrence for ph.d.-studerende fra Klinisk Institut

Torsdag den 31. oktober 2024 bliver der i forbindelse med Research Week afholdt posterkonkurrence for ph.d.-studerende fra Klinisk Institut

Der vil blive afholdt en posterkonkurrence for ph.d.-studerende fra Klinisk Institut torsdag den 31. oktober 2024 i forbindelse med afslutningen af Research Week på OUH/SDU. Der vil samme dag blive uddelt en pris for bedste poster inklusive et rejselegat på 5.000 kr.

Selve postersessionen foregår mellem kl. 12 og 13. Deltagere skal hænge deres postere op inden kl. 12 og have mulighed for at være til stede ved posteren for en kort præsentation. Denne korte præsentation foregår mellem kl. 12-13 i lokale 4. Prisuddelingen finder sted kl. 18.30-19.30.

Posteren må gerne tidligere have været præsenteret på konferencer eller lignende, og må være både på dansk og på engelsk.

Meld dig til

Ønsker du at deltage i posterkonkurrencen, send en e-mail med navn og forskningsgruppe til Sören Möller på mail: moeller@health.sdu.dk senest den 30. september 2024.

Meld dig til

Ønsker du at deltage i posterkonkurrencen, så send en e-mail med navn og forskningsgruppe til Sören Möller senest den 30. september 2024.

moeller@health.sdu.dk

Redaktionen afsluttet: 02.07.2024