Udfordring:
De studerende angiver, at de kun i ringe grad har kendskab til den digitale platform mitsdu.dk
Beskrivelse af indsats:
Der gennemføres en informationskampagne målrettet de studerende.
Mitsdu.dk skal grafisk og designmæssigt adskille sig fra sdu.dk, så de studerende ved hvilken platform, de befinder sig på.
Formål:
Øget kendskabsgrad til mitsdu.dk blandt studerende samt indhente feedback på de respektive studiesider.
Status og opfølgning:
Informationskampagne løber fra 9. – 17. september 2019.
Re-design af mitsdu.dk pågår i 2019/ 2020.
Tovholder Bettina Edelweiss (bee@sdu.dk)
Projektleder Kurt Bilde (kub@sdu.dk)
Supplerende bemærkninger:
Indsatserne er en del af Projektet ”En indgang til digitale platforme”, som er igangsat i 2018 efter ønske fra Syddanske Studerende.
Status august 2020:
Informationskampagne er gennemført.
Der er blevet gennemført brugertest med studerende, der har dannet grundlaget til nyt redesign.
Redesign er påbegyndt og i den forbindelse har der været involvering af weborganisationen, studerende samt DSiC.
Forventet afsluttet i 2020.