Du finder en detaljeret beskrivelse af de enkelte kurser ved at klikke på kurset i skemaet.
Profilen kommunikation
Du lærer at lave en kommunikationsplan, at producere gode tekster til forskellige målgrupper, du får viden om både intern og ekstern kommunikation, ligesom visuel analyse og design er en del af undervisningen.
Innovation, projektledelse, teambuilding og interkulturel kommunikation er også en del af denne profil.
En række kurser er fælles for de to linjer, f.eks. valgfag og markedskommunikation, kommunikationsteori og organisationskommunikation.
Profilen medier
Undervisningen består af både teori og praktiske øvelser, så du lærer, hvordan du planlægger og designer undersøgelser, laver interviews og andre kommunikationsopgaver. Du får en særlig indsigt i massemediernes historie og udvikling, som gør dig i stand til at udnytte mediernes rolle i kommunikationsmæssig sammenhæng. Med profilen medier får du viden om medier, der kan hjælpe virksomhederne med deres kommunikation på en række forskellige platforme.
Eksempel på skema
Herunder kan du se et eksempel på, hvordan et ugeskema kan se ud for en studerende på 1. år af uddannelsen.