Masteruddannelsen i International Virksomhedskommunikation består af 3 obligatoriske masterkurser efterfulgt af et masterprojekt, som afslutter uddannelsen. Uddannelsen kan tages som enkeltfag.
Masterkurserne udbydes i rul på 3 semestre, kurserne udbydes næste gang som følger:
- F 2025: Teknologi og AI i kommunikationsarbejdet
- E 2025: Bæredygtig brand management
- F 2026: Forandringskommunikation og ledelse i et organisationskulturelt perspektiv
- Masterprojektet kan afsluttes i forårs- eller efterårssemestre afhængigt af, hvornår fagene på 1.-3. semester ligger/afsluttes.
Hvert masterkursus består af 8 undervisningsgange, hvoraf 4 er online og 4 er fysiske (2 x 2 sammenhængende dage).
Undervisningen tilrettelægges således, at fuldtidsbeskæftigede kan følge og afslutte uddannelsen over 2 år.
Se undervisningsplan for fagmodulet 'Teknologi og AI i kommunikationsarbejdet' i foråret 2025 under 'Praktiske oplysninger'.