Skip to main content

Masteruddannelsen i International Virksomhedskommunikation består af 3 obligatoriske masterkurser efterfulgt af et masterprojekt, som afslutter uddannelsen. Uddannelsen kan tages som enkeltfag.

Masterkurserne udbydes i rul på 3 semestre, kurserne udbydes næste gang som følger: 

  • F 2025: Teknologi og AI i kommunikationsarbejdet
  • E 2025: Bæredygtig brand management
  • F 2026: Forandringskommunikation og ledelse i et organisationskulturelt perspektiv
  • Masterprojektet kan afsluttes i forårs- eller efterårssemestre afhængigt af, hvornår fagene på 1.-3. semester ligger/afsluttes.

Hvert masterkursus består af 8 undervisningsgange, hvoraf 4 er online og 4 er fysiske (2 x 2 sammenhængende dage).
Undervisningen tilrettelægges således, at fuldtidsbeskæftigede kan følge og afslutte uddannelsen over 2 år. 

Se undervisningsplan for fagmodulet 'Teknologi og AI i kommunikationsarbejdet' i foråret 2025 under 'Praktiske oplysninger'.