Hvad er Marketing, Branding og Kommunikation?
For at forstå processerne i virksomheder og organisationer, er det en stor fordel at have kendskab til marketing, branding og kommunikation.
MBK klæder dig på til at varetage strategiske og praktiske opgaver i erhvervslivet. Du bliver præsenteret for en bred vifte af fag, der er særligt udvalgt fra HA- og cand.negot.-uddannelserne.
Fagene giver dig indsigt i emner som brand management, forbrugeradfærdsteori, organisationsforståelse, markedskommunikation og reklame m.m. Fagene vil automatisk åbne døren op for en lang række mulige kandidatuddannelser.
Sæt trumf på dine kvalifikationer
Med et tilvalg i Marketing, Branding og Kommunikation får du ikke bare en spændende uddannelse, men også gode kort på hånden i en jobsøgningsituation.
Du får mulighed for at supplere den viden, du har tilegnet dig gennem dit centralfag og samtidig få praktiske og direkte erhvervsrettede kompetencer.
Derfor skal du læse Marketing, Branding og Kommunikation
Det nøje udvalgte fagudbud sikrer dig, at du uden særlige forkundskaber vil kunne få et stort udbytte af undervisningen. Du vil blandt andet blive i stand til at:
- formidle budskaber til virksomheders forskellige målgrupper
- tilrettelægge brugen af medier i forbindelse med brandingprocesser
- fortolke og vurdere markedsundersøgelser
- analysere nye tendenser i forbruget
- diagnosticere organisationers kulturer
Vælger du at føje Marketing, Branding og Kommunikation til din bachelortitel, vil du automatisk åbne døren op for en lang række mulige overbygningsuddannelser: eksempelvis cand.negot. i Human Ressource Management eller Marketing og Kommunikation, cand.mag. i International Virksomhedskommunikation m.fl.