Det lærer dine elever
Hvad er forskellen på en IPhone og en Samsung telefon? Hvad smager en Heineken af? Og hvad er egentlig meningen med al det der marketing ”galskab”?
Jeg tager jer med på en hæsblæsende rejse gennem brandingens fascinerende verden, og med en række spændende reklamer i rygsækken, finder vi sammen frem til, hvad der kendetegner brands, hvad de betyder og for hvem, og hvad virksomheder kan bruge dem til.
Som endelig rejsemål taler vi om hvorfor brands er både et problem og en løsning på et af verdens største udfordringer: Klimaet.
Oplægget giver forståelse for hvordan man kan definere brands, deres strategiske relevans, og hvilken rolle de har i moderne forbrugerkultur.
Vælg mellem 3 typer af besøg på Det Samfundsvidenskabelige Fakultet:
- Besøg på ca. 1,5 time
Velkomst | Det faglige oplæg | Afrunding - Besøg på ca. 2-2,5 time
Velkomst | Det faglige oplæg | Rundvisning på campus eller Mød en studerende fortælle om rejsen fra gymnasiet til SDU | Afrunding - Besøg på ca. 3-3,5 time
Velkomst | Det faglige oplæg | Rundvisning på campus | Mød en studerende fortælle om rejsen fra gymnasiet til SDU | Afrunding
Jannek Sommer, Studielektor, Institut for Virksomhedsledelse
Tilknyttede uddannelser på SDU: Erhvervsøkonomi, HA