Research Week 2024

Har du verdens bedste ph.d.-vejleder?

Så er det nu, du har muligheden for at indstille din ph.d.-vejleder til prisen for årets bedste ph.d.-vejleder ved Klinisk Institut. Prisen uddeles i forbindelse med Research Week 2024.

Hvis du har lyst til at indstille din vejleder til prisen for årets bedste ph.d.-vejleder ved Klinisk Institut, så har du nu muligheden. Torsdag den 31. oktober 2024 uddeler Klinisk Institut prisen til årets bedste ph.d.-vejleder ved instituttet i forbindelse med Research Week 2024. Bedste vejleder vinder 5.000 kroner.

Hvordan indstiller du din ph.d.-vejleder?

Hvis du har lyst til at indstille din vejleder til prisen, så skal du sende et begrundet forslag til Vibeke Mortensen på mail:  vmortensen@health.sdu.dk. Vi skal have indstillingen senest den 30. september 2024.

Indstil din vejleder

Hvis du har lyst til at indstille din vejleder til prisen, så skal du sende et begrundet forslag til Vibeke Mortensen. Vi skal have indstillingen senest den 30. september 2024

vmortensen@health.sdu.dk

Redaktionen afsluttet: 02.07.2024