Rapporter/afhandlinger/bøger
|
Andersen S, Sørensen BB, Ingholt L. Trivsel, Fælleskab & Faglighed på erhvervsskoler. Minirapport. Center for Interventionsforskning, Statens Institut for Folkesundhed, SDU, 2017. |
Andersen S. Effect evaluation of Shaping the Social: a settings-based intervention at Danish vocational schools to reduce dropout. PhD thesis. University of Southern Denmark, november 2016. |
Sørensen BB. Sociale relationer og fysiske rammers betydning for ændring af unges praksisser. Ph.d.-afhandling. Statens Institut for Folkesundhed, SDU, august 2015. |
Andersen S, Øllgaard AL, Friis-Holmberg T, Sørensen BB, Rod MH, Zinckernagel L, Laursen B, Ingholt L. Trivsel, tobak og rusmidler. Elevprofil for udvalgte grundforløb på Tech College Aalborg. Skolerapport. Statens Institut for Folkesundhed, SDU, 2013. |
Sørensen BB, Ingholt L, Frank VA. Fortællinger om hash på tekniske skoler: Elevernes perspektiver. I: Dahl HV & Frank VA (red.). Cannabis – forbrug, interventioner og marked i Danmark. Aarhus Universitetsforlag, 2012. |
Der er i alt udarbejdet 10 individuelle rapporter til de deltagende ti skoler. Foruden Tech College Aalborg drejer det sig om Roskilde Tekniske Skole, Syddansk Erhvervsskole, Aarhus Tech, Københavns Tekniske Skole, Silkeborg Tekniske Skole, TEC Teknisk Erhvervsskole Center, Erhvervsskolen Nordsjælland, EUC Vest og Selandia - CEU. |
Zinckernagel L, Laursen B, Andersen S, Friis-Holmberg T, Ingholt L, Sørensen BB, Rod MH. Dokumentationsrapport for effektevalueringen af projekt Trivsel, Fællesskab & Faglighed – baseline og follow-up (Intern SIF-rapport). Statens Institut for Folkesundhed, 2012. |