Posters m.v. |
Eksamen er kultur |
At synliggøre, hvordan læring er blevet gjort mulig |
Teaching for Active Learning Conference TAL2015 |
Balancér forskning og undervisning |
|
Adskil forskning og undervisning |
Experiences with Flipped Classroom |
|
Tools for Active Teaching & Learning Online |
Why is formative assessment so complicated? |
|
Aktiverende undervisning - eksemplarisk undervisning for universitetsundervisere |
|
Identifying and addressing international teachers' complex needs |
|
Negotiating the role of the professional teacher |
|
Redigerede bøger |
Teaching for Active Learning TAL2014: Proceedings fra konferencen TAL2014 på Syddansk Universitet, 2014 |
Aktiviteter |
|
Optag i kvote 2 på SDU, Sundhedsvidenskab |
|
Net-Publikationer |
|
Inger-Marie C's Blog: On Educational Design, Collaborative Netbased Learning. Feedback is Key! |
|
17 ting du kan gøre ved din undervisning: Inspiration fra Dansk Universitetspædagogisk Netværks konference 2012 |
|
Web 2.0 i undervisningen |
|
Rapporter |
|
Udvikling af universitetsundervisning - Rammer, barrierer og muligheder: Hvidbog baseret på DUN-konferencen 30.-31. maj 2011 |
|
Anmeldelser |
|
Anmeldelse: "God undervisning på de videregående uddannelser, en forskningsbaseret brugsbog" |
|
Anmeldelse: En grundbog i universitetspædagogik |
|
At udvikle universitetsundervisning |
|
Forbedring af universitetsundervisning |
|
Kommentarer/debat |
|
Adskil forskning og undervisning |
|
Balancér forskning og undervisning |
Sidst opdateret: 25.04.2019